środa, 17 lutego 2016

Wejście na wyższy poziom

Od wczoraj Demi jest na wyższym poziomie świadomości cieczkowej czyli 3-cim :) W domu zrobiło się wesoło i o wiele przyjemniej. Właściwie to bardzo wesoło zważywszy na to, że dwie dziewczyny starają się o względy jednego chłopa hi, hi …
Choco zrezygnowała z pierwszej fazy cieczki od razu przeszła do drugiej, za duża konkurencja nie ma na co  czekać, ubaw mam po pachy.
Demi co chwila tańczy przed Robciem i zachęca go do działania, to skacze na niego to maślane oczka robi a nasz Robcio "dziewczyno jeszcze nie czas, mam wszystko pod kontrolą, idź się połóż i odpoczywaj" :)
Jak nie jedna to obie, opędzić się ten mój chłopak od dziewczyn nie może, jeszcze w piórka obrośnie i zacznie się puszyć hi, hi …

A na dowód tego proszę bardzo Robcio wklejony w drzwi a na przeciwko Demi pilnuje go co by inna go nie uwiodła :) a z pod drzwi tylko burczenie dochodzi, bo już Robciowi tłoczno się zrobiło, mówiłam że w 3 jest wesoło.





Niestety mój szanowny weterynarz bardzo mnie zawiódł, pobrał wczoraj krew a wyniku progesteronu nie otrzymałam :( Dzisiaj spróbujemy u innego. Magia FB zadziałała znalazłam inne miejsca gdzie mogę zbadać progesteron.

Właśnie otrzymałam tel, że PROGESTERON jest 0,87 . Jeszcze bardzo niski, więc jednak nos Robcia jest niezawodny :) Czekamy dalej .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz