poniedziałek, 8 lutego 2016

Oczekiwana cieczka nadeszła !!!

Mogę już z pewnością i wielką radością zawiadomić, że nasza piękna Demi dostała cieczkę.
Ufff hi, hi długo czekaliśmy ale dziewczyna w końcu postarała się. Z pewnością zaplanowała dzieci na wiosnę ha, ha w zupełności ją rozumiem :) Początek cieczki zarejestrowałam już w piątek ale z uwagi na to, że przez ostatnie 1,5 miesiąca mieliśmy dwa fałszywe alarmy chciałam mieć pewność zanim zasieję niepotrzebnie nadzieję. Przy poprzedniej cieczce było podobnie więc już wiem na przyszłość, że u niej są sygnały przepowiadające, których nie zaobserwowałam u innych suczek.
Mam nadzieję, że dotarły do wszystkich zainteresowanych i oczekujących moje sms-y, miło jest słać dobrą nowinę.
Atmosfera z domu między psami ożywiła się :) Robcio wyraźnie zarejestrował cieczkę ale przekierował swoje zaloty na Choco, która nie ma cieczki. Chłopina wie co robi, zacznie kokietować Demi w odpowiednim momencie, na razie tylko sprawdza sobie podwąchując od czasu do czasu :)

Za około 10 dni odbędzie się randka Demi i Robiego, będę Was informować na bieżąco kiedy dokładnie to nastąpi. Będę badać poziom progesteronu aby wyznaczyć najbardziej optymalny dzień na krycie.
Cieczka to jeszcze nie szczeniaczki dlatego nadal trzymajcie kciuki i przesyłajcie pozytywną energię.

Nasza ślicznotka w zimowej aurze 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz