poniedziałek, 15 lutego 2016

Samo życie cd.

Kolejny post  z cyklu samo życie, czyli moje plany sobie a kudłaczy sobie :) Tak długo czekaliśmy na cieczkę Demi a ja  w tym oczekiwaniu prosiłam dziewczyny co by nie spotkały się ze swoimi cieczkami w tym samym czasie. Niestety słabo chyba prosiłam, bo właśnie Choco rozpoczęła swoją cieczkę :( . A tak na poważnie to jednak często się zdarza, że suczki w stadzie mają cieczki w tym samym okresie.
No cóż moje plany legły z gruzach tyko Robcio jakiś bardziej zadowolony hi, hi …

Także zawiadamiam osoby, które potencjalnie są zainteresowane miotem Choco, że jestem zmuszona przesunąć ten miot na jesień/zima 2016r. 

Nie ukrywam, że miałam wielki dylemat czy nie pokryć obu suczek ale jednak posiadanie dwóch miotów jednocześnie to nie jest łatwa sprawa a każdej suczce chciałabym poświęcić maksimum czasu oraz mieć czas i siły dla każdego maluszka na pieszczoty i uwagę.

Informuję również, że miot Demi i Robiego jest aktualny. Demi nadal znajduje się w 2 fazie cieczki, długo się dziewczyna rozkręca. Ale ona z wszystkim jakoś nie spieszy się hi, hi …


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz