czwartek, 22 września 2016

Frej ukończył Psie Przedszkole

Niezmiernie miło jest otrzymywać od nowych właścicieli zdjęcia i wieści ze wspólnego życia z beardie z pod Egidy Ateny. Rozpiera mnie wtedy duma, że mam takie mądre, śliczne i wspaniałe "dzieci". Cieszy mnie, że dobrze się nimi opiekujecie, kochacie je, dbacie zarówno o rozwój fizyczny jak i psychiczny oraz dobre wychowanie :)

Tym razem chcę się pochwalić osiągnięciem ukończenia Psiego Przedszkola przez Olę i Freja (Frej Egida Ateny), pieska z naszego ostatniego miotu F, którego rodzicami są Demi i Robi.
Jestem z Was bardzo dumna i mam nadzieję, że nie poprzestaniecie  na tym i nadal będzie się wspólnie szkolić, powodzenia. Dziękuję serdecznie za ten uroczy dyplom.




1 komentarz:

  1. Teraz szkolimy się sami. Niestety dojazdy zżerały nam duuużo czasu :( Ale to nic, wydaje mi się, że rozgryzłam już w pewnym sensie Freja i nawet bez pomocy psiego trenera - podstawowe zasady życia w społeczeństwie będę mogła mu przekazywać sama z powodzeniem :) A w nowym roku cóż :) Planujemy trochę zmian więc i do psiej szkoły będzie bliżej :) kto wie na jakie zajęcia się wybierzemy :D

    OdpowiedzUsuń