czwartek, 15 września 2016

A co tam u Choco?

Mam trochę wieści na temat stanu zdrowia Choco.  Niestety stan zapalny utrzymuje się nadal, pomimo podawania antybiotyku. Wczoraj zrobiliśmy kontrolne badanie usg i tutaj jest dobra wiadomość macica nadal jest czysta. Zrobiliśmy również kontrolnie badanie krwi i cała morfologia również jest w normie. Mój weterynarz dr. Sieciński uspokaja mnie, że nie powinnam się martwić ale łatwo powiedzieć a trudniej wykonać.
Niestety jest jeszcze za wcześnie aby można było potwierdzić ciążę więc następne badanie usg za tydzień.
Choco czuje się bardzo dobrze. Wg wszelkich oznak psychologicznych czyli ma apetyt za dwoje i zrobiła się bardziej spolegliwa niż zwykle jak najbardziej jest w ciąży. Niestety nie jest to jej pierwsze krycie więc te oznaki nie są wiarygodne, bo jej po prostu może się tylko tak wydawać :)
Nadal trzymajcie kciuki, to będzie dla mnie bardzo długi tydzień :)

2 komentarze:

  1. Ach ta Choco, ile nas jeszcze będzie trzymać w niepewności :) Trzymam mocno kciuki i nie mogę się już doczekać dobrych wieści, na które mocno liczę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję bardzo za wsparcie, jest mi ono bardzo potrzebne. Dni dłużą się niemiłosiernie :(

    OdpowiedzUsuń