środa, 16 marca 2016

NIESPODZIANKA ! Demi jest w ciąży!

Kochani mam dla Was cudowną wiadomość MAMY POTWIERDZONĄ CIĄŻĘ U DEMI.
Tak jak pisałam Wam wcześniej usg planowałam zrobić piątek/sobota ale postanowiłam zadzwonić do swojej sprawdzonej pani weterynarz, która zawsze trafnie potwierdzała mi ciąże wraz z informacją ile w przybliżeniu jest szczeniąt. I dostałam informację, że mogę przyjechać już po 21 dniach i stało się, dzisiaj jest 21 dzień od drugiego krycia. Pojechałam i widziałam małe zarodki zwane dalej fasolkami hi hi ..., które również możecie zobaczyć na zdjęciu  :)



Ilości maluszków niestety nie można dokładnie określić przy pomocy usg. Tak w przybliżeniu może się uda za tydzień jak fasolki trochę urosną. Dokładną ilość szczeniąt można określić tylko przed porodem przez zdjęcie rtg, której to metody ja nie stosuję.
Na dzień dzisiejszy na pewno wiemy, że ciąża jest mnoga.
Jestem bardzo szczęśliwa, mam nadzieję że Wy również.
Planowany termin porodu to 23 kwiecień :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz