wtorek, 15 marca 2016

A co tam u Demiśki?

Kochani wiem, że się niecierpliwicie. USG zaplanowałam na piątek wieczór lub sobotę rano. Pierwsze krycie było pod wieczór więc raczej skłaniam się do soboty rano, bo nawet pół doby może mieć znaczenie czy zobaczymy fasolki czy nie :) ale mogę nie wytrzymać do soboty i pojechać wcześniej :) Byłam twarda przez ostatnie 2 tygodnie ale w teraz to mam mrówki w brzuchu, czy motyle zwał jak zwał, ja przy każdym miocie jestem podekscytowana i brak mi cierpliwości :)

Nigdy mnie nie cieszą wymioty u psów ale w czasie oczekiwania na potwierdzenie ciąży są plastrem na rozkołataną duszę hi hi …
Ogólnie wiadomo, że kobiety w pierwszym trymestrze ciąży wymiotują donoszę, że suczkom również się to zdarza. Nie jest to tak intensywne jak u kobiet ale każda z moich suczek przynajmniej raz na początku ciąży wymiotowała. Dlatego też dzięki dzisiejszym wymiotom Demi wpadłam prawie w euforię hi, hi … . Mam nadzieję, że to dobry i właściwy znak.

Po za tym nie miałam jakiś wyraźnych sygnałów świadczących o ciąży ale jednak zachowanie Demi troszeczkę zmieniło się. Na spacerach zrobiła się TROSZECZKĘ spokojniejsza. W domu nie chce się już bawić z małą Lily a wcześniej to co chwila były przewalanki i kłótnie o ta samą zabawkę. Teraz Demi głównie śpi lub leżakuje, jest dużo mniej aktywna niż przed cieczką.

Przy pierwszych ciążach zachowanie suczek jest raczej instynktowne, bo myślę że one jeszcze nie wiedzą co się z nimi dzieje. Przy kolejnych ciążach widać, że pewne zachowania są celowe, bo dziewczyna wie że miała randkę i że urodzi szczenięta. Nie zapomnę jak to Ballada przy drugiej ciąży około tydzień po kryciu chodziła już tak jakby miała wielki brzuch i poród za pasem hi, hi … , była wtedy bardzo ostrożna, unikała jakiegokolwiek zamieszania wiedząc, że musi chronić swoje maluszki w brzuchu. Hodowla jest fascynująca :) .



A to nasza przyszła mamusia, nawet nie drgnęła kiedy podeszłam zrobić zdjęcie :)





2 komentarze:

  1. Wyczekujemy niecierpliwie na informacje ;) A Demi jak zawsze piękna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Już za momencik , już za chwileczkę :)

    OdpowiedzUsuń