piątek, 23 października 2015

Jesienna nostalgia

Za oknem zrobiło się zimno i mokro ale również pięknie. Nie ukrywam, że pomimo pięknych kolorów jesieni czasami nie chce się wychodzić z domu i wtedy patrzę na moje psy i myślę sobie, że nie rozumiem ich wiecznego zapału do spacerów. One nigdy nie odmawiają, one nigdy nie są zaspane, im nigdy nie jest za zimno, za mokro czy za gorąco zawsze warto spróbować spacerku , który wg ich opinii (chyba) zawsze jest udany :)
Ale myślę, że miło spedzają czas również leżąc u naszych stóp kiedy wieczorem ogień w kominku bucha i zawsze znajdzie się jakaś ręka, która pogłaszcze lub "posmyra" po brzuchu :)


Jakoś nie było okazji pochwalić się, że na przełomie września i października pojechałam z Demi i Choco do owiec. To był po raz kolejny fantastycznie spędzony czas. Pięć dni ciężkiej pracy za równo dla mnie jak i dla psów ale jakże satysfakcjonującej. 
Wielkie podziękowania i słowa uznania dla naszego szkoleniowca Tomka Pecolda za jego wiedzę, podejście do psów, cierpliwość i zrozumienie rasy. 
Demi zrobiła fantastyczne postępy, mam nadzieję że w przyszłym roku jak już odchowa szczenięta będziemy mogły przygotować się do egzaminu HWT  TS (Herding Working Test Traditional Style).
Choco również zrobiła postępy, które dały mi pewność, że ona również będzie świetnym psem pasterskim mimo iż 2 lata temu została źle potraktowana przez kiepskiego szkoleniowca i bardzo zraziła się do pracy przy owcach. W tym roku poświęciłam czas i energię aby to odkręcić i udało się.
Jestem z dziewczyn bardzo zadowolona i dumna. Pośpiech przy szkoleniu psa jest złym doradcą, popłaca cierpliwość i żmudna praca.


Skoro nadrabiam zaległości informacyjne pochwalę się również, że w wakacje wzięłam udział w kursie trenerskim, który jest ukoronowaniem mojej wieloletniej pracy szkoleniowej z psami. 
Dzięki zdanemu egzaminowi otrzymałam tytuł Dyplomowanego Tresera Psów. W kursie bardzo pomogły mi moje psy dzięki, którym mogłam zaliczyć część praktyczną kursu :)




A to kilka ujęć z moimi psami:

Robcio - Heart 'N' Soul Smartness








Demi - Demeter under Egida Ateny w trakcie nauki obrotu wokół własnej osi





Choco - Chocolate Dream under Egida Ateny





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz