poniedziałek, 8 czerwca 2015

Sukces Demi

Dawno mnie tu nie było a tak ważne dla mnie wydarzenie miało miejsce.

30 maja odbyła się Międzynarodowa Wystawa Psów Prestige Leszno 2015. W tej wystawie wzięła udział nasza najmłodsza sunia Demi. I tutaj wielkie dla mnie zaskoczenie i wspaniały sukces ponieważ Demi bardzo spodobała się sędziemu z Czech i przyznał jej : CWC (klasa otwarta), CACIB oraz BOB czyli Najlepszy w Rasie.
Wielka dla mnie radość i duma zwłaszcza, że Demi jest sunią urodzoną w mojej hodowli. Mój zamysł na połączenie Ballady i chłopaka z Wielkiej Brytani czyli Louisa okazał się strzałem w dziesiątkę. Co prawda Demi jest dość dużą suczką ale za to pięknej konstrukcji o ładnym harmonijnym ruchu. Jej wzrost wynika pewnie z faktu, że z tego skojarzenia planowałam zostawić sobie samczyka :) :) :) ale los zdecydował inaczej ponieważ były tylko dwie suczki. I takim oto sposobem nasz chłopczyk jest dziewczynką hi, hi ...


"Demi" Demeter under Egida Ateny na ringu oraz w konkurencjach finałowych na ringu honorowym wraz z innymi zwycięzcami ras:

 


 
 

 





Film z prezentacji Demi na Ringu Honorowym:

https://www.youtube.com/watch?v=lkr9pemXue0&feature=player_embedded
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz