poniedziałek, 13 kwietnia 2015

Witajcie! Startujemy!

Witam wszystkich miłośników Bearded Collie i mojej hodowli :)

Dlaczego blog skoro jest strona internetowa?
Chciałabym aby strona hodowli miała formę informacyjną związaną z danymi moich psów, ich sukcesami , planami hodowlanymi ... itd.

Życie z moimi psami to nie tylko wystawy i sukcesy, suche fakty to mnóstwo przeżyć zarówno tych wesołych jak i smutnych. Mam wielką potrzebę dzielenia się prawdziwym życiem z kudłatymi Bearded Collie.

Wielu z Was za nim zdecyduje się na kupno szczenięcia chce dowiedzieć się jak najwięcej o samej rasie ale również o hodowcy, jego podejściu do psów i odchowu szczeniąt. Mam nadzieję, że prowadzenie tego bloga ułatwi Wam poznanie mnie i mojej ludzko-psiej rodziny i ułatwi podjęcie decyzji o wyborze tej konkretnej rasy i mojej hodowli.

Zapraszam do subskrypcji bloga i śledzenia co ciekawego słychać u ich wysokości kudłatości :)


 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz