niedziela, 21 sierpnia 2016

Planujemy szczenięta

Powinnam się już przyzwyczaić, że hodowli nie da się prowadzić wg ścisłego planu w ramach czasowych ale mimo wszystko po raz kolejny zostałam zaskoczona. Tym razem niespodziankę zrobiła mi Choco, która dostała cieczkę 2 miesiące przed przewidywanym terminem. No cóż powstało nie małe zamieszanie ponieważ za dwa tyg miała jechać na Specjalistyczną Wystawę Bearded Collie do Niemiec więc trzeba było wycofać ją z imprezy (na szczęście zmieściłam się w terminie), odwołać rezerwację hotelu (na szczęście możliwe). Pomimo różnych innych perturbacji jestem bardzo szcześliwa, ponieważ mam nadzieję na szybsze pojawienie się kolejnych szczeniąt w mojej hodowli.

W związku z powyższym mam wielką przyjemność poinformować, że 
PLANUJEMY SZCZENIĘTA NA POCZĄTKU LISTOPADA 2016.

Rodzicami zostaną:

mama: Choco - CHOCOLATE DREAM UNDER Egida Ateny  (brązowo-biała)

Choco jest suczką urodzoną w mojej hodowli, ma obecnie 4,5 roku. Jest mamą miotu E urodzonego w 2014 roku.


 


tata: Cartier - Philabeg KOSMOPOLITAN for Bonny and Clyde's  (czarno-biały)

Cartier jest psem urodzonym we Włoskiej hodowli Philabeg ale mieszkającym w niemieckiej hodowli Bonny and Clyde's. Ma obecnie 8 lat i jest ojcem wielu szczeniąt w wielu krajach europy.




Z tego skojarzenia spodziewamy się szczeniąt w czterech kolorach, czyli:

niebiesko-białym
brązowo-białym
płowo-białym
czarno-białym


Zachęcam do rezerwacji szczeniąt. Kontakt ze mną
Aneta Jańczyk tel. 501 270 640
e-mail: egidaateny@gmail.com







1 komentarz: