piątek, 15 września 2017

Podsumowanie ostatnich miesięcy

Pod koniec zeszłego roku przyszły na świat dwie nasze najmłodsze psie istotki. Z uwagi na to, że jak każde dziecko mniejsze a późnej dorastające wymagały mojej większej uwagi to właśnie im poświęciłam większość czasu ostatnich miesięcy aby je właściwie wychować. Rok 2017 poświęciłam na socjalizację, naukę i dobre wychowanie beardedki Bonnie i lewka Suzi. Miałyśmy mnóstwo pracy i wrażeń.

Suczki wraz ze mną wzięły udział w sumie w 11 wystawach w całej Polsce. Występowały w klasie najmłodszych szczeniąt, później w klasie szczeniąt i teraz są już w klasie młodzieży. Otrzymały bardzo dobre opinie od sędziów oraz tytuły, w którymi możecie zapoznać się na stronie hodowli.







Ale nie samymi wystawami hodowca żyje. Miałyśmy przyjemność brać również udział w:
- treningach handlingowych
- seminarium "Twoje szczenię od zera do bohatera"
- treningach Rally-o
- seminarium Rally-o






Wielką frajdą było dla nas wzięcie udziału w dwóch psiarskich obozach w Czaplinku pod hasłem
- w maju "Obóz Rekreacyjny"
- w sierpniu "Posłuszeństwo na wesoło"











Wszystkie moje psy zarówno te dorosłe jak i młode miały okazję pracować z uczniami kształcącymi się na przyszłych techników weterynarii w Zespole Szkół Ogrodniczych w Szczecinie.




To oczywiście nie koniec mojej psiarskiej przygody. Przed nami jeszcze kilka ciekawych wydarzeń, o których tym razem postaram się pisać na bieżąco.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz