wtorek, 25 kwietnia 2017

Sukcesy wystawowe w marcu

W marcu zawitała do nas wiosna, co bardzo mnie ucieszyło gdyż bezpiecznie mogłam udać się w daleką podróż do Katowic na zaplanowaną od dawna Międzynarodową Wystawę Psów.
Tym razem w podróż zabrałam dwa maluchy czyli Suzi i Bonnie. Nasza wyprawa obfitowała w wiele wrażeń i sukcesów.

Nasz maluch Bonnie debiutowała na tej wystawie i to z dużym sukcesem, a więc:
* Bearded Collie - GAJA Egida Ateny, ocena wybitnie obiecująca, Najlepsze Młodsze Szczenię w Rasie oraz IV BIS Młodszych Szczeniąt. Jestem taka dumna z mojej puchatej miśki :)






Wielkim dla mnie wydarzeniem było spotkanie i poznanie właścicieli oraz hodowców Lwich Piesków, których w Polsce jest niestety bardzo mało. Było mi niezmiernie miło spędzić czas wśród przesympatycznych osób, zakochanych tak jak ja w tej nowej dla mnie rasie :)

A oto ekipa Lwich Piesków:


Suzi również miała swój kolejny sukces:
* Lwi Piesek - Crazy Gremlin's ATENA, ocena wybitnie obiecująca, Najlepsze Szczenię w Rasie



W Katowicach zaprezentował się również w klasie młodzieży chłopak z mojej hodowli FREJ Egida Ateny (wł. Aleksandra Szczęśniak) z oceną bardzo dobrą. Frej z Olą tworzą świetny duet, miło jest na nich patrzeć i jestem pewna, że przed nimi jeszcze nie jeden sukces wystawowy.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz