poniedziałek, 9 stycznia 2017

WITAJ Suzi

Z dużym co prawda opóźnieniem ale z wielką przyjemnością oficjalnie przedstawiam naszego nowego członka rodziny :)

Suzi (Crazy Gremlin's ATENA) przyjechała do nas z niemieckiej hodowli Crazy Gremlin's i jest suczką rasy Lwi Piesek.


Nasuwa się pytanie dlaczego inna rasa i dlaczego ta rasa? Od dłuższego już czasu zastanawiałam się nad wprowadzeniem do hodowli rasy mniejszej niż Bearded Collie, ponieważ mam świadomość iż nie jestem coraz młodsza a wręcz przeciwnie starsza i mam wyobrażenie ile pracy fizycznej wymaga opieka nad wieloma jednak sporymi psami z długim włosem. 
Szukałam rasy, która spełni moje wymagania co do szaty czyli krótkowłosy nie wchodził w rachubę, gabarytowo mniejszej od beardie ale za to bardzo podobnej mentalnością do Bearded Collie. I po wielu moich pomysłach i ich weryfikacji wybór padł właśnie na rasę Lwi Piesek.
Suzi całkowicie (póki co hi hi ) spełnia moje oczekiwania, jest bardzo pogodną, bystrą, karną i wesołą suczką, wszyscy bardzo ją pokochaliśmy. Pozostali członkowie naszej rodziny czyli psy i koty bardzo szybko zaakceptowały nowego członka rodziny, co mnie BARDZO cieszy :) .

Także na najbliższe lata mam w planach hodowlę obu ras, które mam nadzieję będą żyły w pełnej symbiozie. W ten sposób chcę wyjść na przeciw oczekiwaniom osób, które chcą mieć rodzinnego przyjaciela w większym formacie lub mniejszym. 

Więcej na temat rasy napiszę przy innej okazji.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz